2011/03/04

Nukkekoti

 Tässä olisi projekti nukkekoti. Ajattelin tämän tyttärelle mutta raaskinko? Katsotaan.. Voipi olla että tämä jää koristeeksi uudistettuna.
Niinkuin näkyy ihan pieni pintaremontti ei riitä. Parissa paikassa on lattia sellainen jonka voisin kelpuuttaa mutta ne on tehty paloista että pitää uusia nekin :)

 Kyllä nämä ovat talon vanhoja kalusteita. En tosin tiedä käytänkö näitä näin, kunnostanko vai jätänkö kokonaan käyttämättä. Näistä suurinosa kävisi ihan sinällään käyttöön.

Nämä tarvitsevat kaikki jonkimoista kunnostusta tavalla tai toisella.

8 kommenttia:

  1. Ihana nukkekoti. Se olisi minullakin haaveena tulevaisuudessa. Tuosta tulee varmasti ihana. Kauniit kalustot sinulla.

    VastaaPoista
  2. Tää taitaa olla näitä 80 luvun nukkekoteja joihin olen törmännyt useampaan kun olen sivuja selaillut.
    Ideoita olis itselläkin kauheasti mitä mihinkin mutta jos nyt alottaisi vain ensin ulkopinnoista ja sitten sisälle kattoon, seiniin ja lattiaan ja sit vasta haaveilisi muusta =)
    Toivottavasti itsekin olen tyytyväinen lopputulokseen (jos joskus valmiistuu..)

    VastaaPoista
  3. Ai herkku mitä kalusteita sinulla onkaan. Tuo jääkaappi olisi ihan must! Olen keräillyt nyt näitä vanhoja ludby kalusteita haaveillen tekeväni joskus niistä projektin..

    VastaaPoista
  4. Nuo kalusteet ovat aivan mahtavia... Ihanaa kun oot rempsahtanut tään ihanan harrastuksen pariin...

    VastaaPoista
  5. Kiitos. Vanhat kalusteet kyllä ovat ihania mutta tuosta taitaa tulla sellainen ettei ihan kaikki sinne sovi ja haluan tehdä uusia että kaipa jossain vaiheessa pitää ottaa toinen nukkekoti käsittelyyn =) Niin kun saisi tämän ensin valmiiksi (suuruuden hulluutta heti alkuun..)
    pirre: tämä vie mennessään <3

    VastaaPoista
  6. Anonyymi4/07/2011

    Mulla on kanssa tuo Lyndby, kaksikin , joista molemmat on Dani hajottanut .. mutta jotenkin se ei napannut.. mä haluun ISOMMAN talon :D Likoille aattelin kans joskus.. mut plääh en kyllä raaski ;)

    VastaaPoista
  7. Mä haaveilen kans isommasta.. Mut tää ensin kuntoon ja vanhan kunnostaminen on haastavampaa kuin kokonaan uuden tekeminen :)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi6/22/2012

    Mul on tollanen nukkekoti:)

    VastaaPoista